вторник, 2 септември 2008 г.

fuck off and get a life (;

hello, псевдно дневнико, който не може да ми отговори. (:
mood: щастлива

Реших, че докато чакам да се свали серията, мога да драсна няколко редчета. И ето ме, драсвам няколко редчета :Р
Довечера заминавам. Отново. Честно казано не ми се ходи. Знам каква възможност е това, че повече може да не мога да отида. Но не ми се ходи.. Не че имам избор де ^^
A после се прибирам, последните няколко дни ще изминат светкавично и хоп! няма да знам кога съм се озовала в училище. После хоп! ще искам да свърши по бързо, но за сега нека почва, че тази ваканция просто ме съсипа.
Свали се. Нямам субтитри, но и така ще го гледам. Хайде, суйти, дано да си Пейтън (:

песен: Sonata Arctica - Dream Thieves

I gave once too much and now
I can't get rid of thee
I can't be subtle, I can't be kind
WHy should I be there for you
Fuck off and get a life!!

Read a book unwritten,
Kill the poet's dream unhidden
I wonder did I love too much, cross the final line?
Rip my life and spread the news
Cut my wings and make me choose
I leave the fuckin' sword in the rock
Feel hurt? Why should I give a damn?

Няма коментари:

Публикуване на коментар