четвъртък, 25 септември 2008 г.

open your eyes..

hello, псевдо дневнико.
mood: заспало и умиращо от студ.

Отдавна не съм писала. Много отдавна. Покрай това училище не ми остава никакво време. Ъъ, не, не покрай училището, а покрай френския. Всъщност.. Ми харесва. Всички само се оплакват колко бил труден, как го мразели и прочее. Ама, все пак, нали са си го избрали. Аз още в началото си знаех, че е труден и може би това ме влечеше най много. Иначе.. Когато се науча да го говоря, да го пиша и да го чета, ще бъда ужасно щастлива XD
Май започва да ми минава. Преди имаше песни, които не можех да слушам, защото моментално ми се дореваваше. След като превъзмогнах
музиката, значи всичко ще е окей съвсем скоро. (:
Много е странно. Имам приятели, така е, имам ужасно страхотно уникално добри приятели. Всички са прекрасни. Но не от всички очаквам да ме дърпат от дупки и да ми помагат. Определено не от всички. Примерно от Даниеле
никога не съм очаквала, че ще започне да ми обяснява, че Стефан не ме заслужава. Направо.. Умрях от кеф XD

She says: добре, няма да питам кой ме заслужава, ходи да спиш.
South of Heaven says: hm
South of Heaven says: anti se6tam se za 4uvek
South of Heaven says: atm
South of Heaven says: a
South of Heaven says: setih
South of Heaven says: nqma da
South of Heaven says: stane
South of Heaven says: nikoga
South of Heaven says: NO
South of Heaven says: poznaam
South of Heaven says: 1
South of Heaven says: samo
South of Heaven says: komuto
South of Heaven says: e na tvoeto
South of Heaven says: nivo
South of Heaven says: anti kazvam ti
South of Heaven says: da
She says: :D
South of Heaven says: se tarkalqsh
South of Heaven says: s
South of Heaven says: nego
South of Heaven says: smashy

Малко е дразнещо, че всяка дума е на нов ред, но не за това става въпрос. Смаши е най добрия му приятел xD А пък това ме довърши.. (:

South of Heaven says: no povqrvai ako ne nekoi bih te dal ako mi beshe
South of Heaven says: sestra
South of Heaven says: to 6te6e da e na nego

Та.. Явно на хората им пука за мен. Може би Стефан беше просто един повратен момент в живота ми. Не е трябвало да оставам с него, но е бил нужен, за да осъзная на които хора мога да разчитам и на кои - не. Истината е, че го разбрах. Знам на кои им пука и кои само се ебават с мен. Знам на кои, ако им кажа да мълчат, ще мълчат и кои ще го изтърсят пред всички останали, докато седим някъде. Вече знам xD
Хайде, математиката ме зове. Au revoir. (:

песен: whitesnake - crying in the rain

No one understands the heartache,
No one feels the pain,
cos no one ever sees the tears
When youre crying in the rain,
When youre crying in the rain,
Crying in the rain...

Няма коментари:

Публикуване на коментар