петък, 5 септември 2008 г.

life is too short..

hello, псевдо дневнико, който не може да ми отговори
mood: скапано

anyway, не знам дали ми се пише и дали съм способна да измисля какво да пиша. За това.. Ще цитирам чатове със Сид. (:

[01:36:48] Сид says: Понякога хоратане осъзнават колко много нараняват отсрещния с думите си, жестовете си, поведението си.
[01:39:11] She says: Там е въпроса.. Ние щяхме да се разделим. Цяло лято разделени, нямаше как. Но ме нарани това, че не ми обясни, не ми каза защо..

[01:40:22] Сид says: Не знам какво да кажа.
[01:40:29] She says: И аз.. xD
[01:40:40] She says: Това е най комичното. 3 месеца и аз все още не знам какво да кажа.

[01:48:36] Сид says: *искрица надежда* ..

.. няма такава >.<

time, dear, it needs time.
обаче боли и времето го прави още по болезнено. Но пък сама съм си виновна, любов не се отхвърля.

песен: ми няма да е точно песен, на фаза албум съм. scorpions - acoustica

She's the one who is crying we're flying
She cries bitter tears when I'm blue
She's the one who is screaming I'm dreaming
Tonight I will reach
Out for you...out for you

(което от своя страна е от друг албум, but who cares)

Няма коментари:

Публикуване на коментар