петък, 19 септември 2008 г.

очи, в които погледът не гасне..

hello..
mood: мълчалива ^^

Без думи, без красиви обещания,
без упреци, без молещи уста…
Аз вярвам само в нямото страдание,
в сподавения порив на кръвта.

Очи, в които погледът не гасне,
докосването нежно на ръце -
от клетви, от несдържан плач по-ясно
говорят на човешкото сърце.

Тя всичките прегради побеждава!
Тя - вечен огън и нестихващ зов!
Как нея ще отминеш, ще забравиш?
Аз вярвам в мълчаливата любов.

Отново седя и се чудя. Не, всъщност, седя, чудя се и пиша по френски.

Той каза, че никога не ме е обичал. Не, че не ме обича вече. Защо му трябваше да го казва. Не ми трябваше нито едно обещание, нито една дума. Чувствах се.. Обичана дори и без да ми го казва ежедневно. Сега ще последва сдух, знам си аз. Както последва вчера, когато осъзнах какво ми е казал всъщност.

Погледът, блясъкът, звездичките, пламъчето или както искайте го наричайте, в моите очи огасна. XD Толкова трагично звучи. Ебаси, каква съм мъченица. Омръзна ми. Ще си страдам мълчаливо. Притрябвали са му на някого моите писаници и душевни излияния. Нее..

Нещо ми се прецака скайпа, така че няма да мога да го цитирам точно. Но там е въпроса, Инко, че повече такива не ми трябват. Нямам таланта за писател, та музата ще ми е съвсем недостатъчна. А и.. Цената е прекалено висока XD

Au revoir.

песен: Twisted Sister - I believe in you


t's so hard to do it all yourself
fighting for your dreams alone
when the toy's upon the highest shelf
a child's tears soon become stone
oh why does no one lend a hand
why does no one understand
why i need to make a stand
ohhhh,it's so hard to carry on
when all your hope is gone
all your dreams have come undone
i need to hear

i believe in you
i believe in you
i believe in you
i believe in you

why won't someone say these words
are they really so absurd?
must they always go unheard?

Няма коментари:

Публикуване на коментар