вторник, 9 септември 2008 г.

sure know something..

hello, псевдо дневнико, който продължава да не може да ми отговори.
mood: mystified

йеп.. искам да се лигавя ^^
и искам да имам с кой да се лигавя.
и да не ме изоставят по люлките, защото съм прекалено лигава.
и да не се налага да си тръгвам, защото съм сама.
и, по дяволите, поне веднъж да не опре до стефан. >.<

поне музиката ми се върна. уиий! и желанието да пиша също се върна, но така и не намерих нужната муза. а и талантът ми никога не се завърна от онзи изчезнал форум преди толкова време. липсва ми.

четенето ми все така виси някъде и ме чака, но в момента желанието ми е толкова минимално, че се чудя дали въобще го има или го няма. надявам се скоро да дойде, защото вече се плаша.

но пък.. концертче! не че се надявам да отида. но нищо не ми пречи да почна да мрънкам и врънкам. кой знае, може и да успея да склоня майка ми да ме заведе. или вуйчо, или там, който и да е. просто толкова много искам да отида.

ии.. искам екскурзия. искам миналото зелено. искам.. искам дъжд, по дяволите. искам усмивки. ^^
искам разговори по телефона. не, не искам. имам нужда да говоря. или дори.. да не говоря. просто да седя и да слушам как човекът отсреща диша в слушалката.

песен: kiss - sure know something

I've been up and down, I've been all around
I was mystified, almost terrified
But late at night I still hear you call my name

I've been on my own, I've been all alone
I was hypnotized, I felt paralyzed
But late at night I still want you just the same

I've been a gambler, but I'm nobody's fool
And I sure know something, sure know something
You showed me things they never taught me in school
And I sure know something, sure know something
No one can make me feel the way that you do
And I sure know something, aha

Няма коментари:

Публикуване на коментар