понеделник, 27 октомври 2008 г.

old loves, they die hard..

.. old lies, they die harder.

Намерих песента. Песента, която мама ми е пяла, когато съм била малка. Не мога да повярвам, наистина. Толквоа време я търся и някрая просто ми изникна и я намерих. От около час я слушам постоянно. Вярно, мелодията е малко по различна, но.. Това е. xD Имам предвид, текста е същият, а и се чувствам по същия щастлив и детски начин, когато я слушам.
Толкова ми е хубаво, че имам някаква такава песен, която по някакъв начин си е само наша. Моя и нейна.
Липсва ми. Тя си е тук де, но.. Не е същото. Гадно е, че сме такива и двете. Прекалено еднакви сме, прекалено инати. Понякога толкова искам да говоря с нея, да говоря и да говоря. А нещо ми засяда на гърлото и не мога, не мога.

песен: мама - i love how you love me

I love how your eyes close whenever you kiss me
And when I'm away from you I love how you miss me
I love the way you always treat me tenderly
But darlin' most of all I love how you love me

I love how your heart beats whenever I hold you
I love how you think of me without being told to
I love the way your touch is always heavenly
But darlin' most of all I love how you love me

1 коментар: