сряда, 22 октомври 2008 г.

dying for love

hello, псевдо дневнико, който не може да ми отговори.
mood: доволно.

Доволна съм. Доволна съм от себе си, доволна съм от това, което знам, това, което мога.. От това, че днес, когато Георги ми каза, че съм зубър, в очите му се четеше единствено и само изумление. Колко знам и колко мога. xD
Имам нужда да говоря. Но не за това, за което говоря от четири месеца. За нещо ново, нещо свежо, нещо з а б а в н о. Днес ми беше толкова хубаво, когато просто се разкарвахме след училище. И когато имах покрай пързалката в Борисовата.. Изпитах желание да седна от горе и да имам чувството, че съм над всичко онова, което ме поглъщаше месеци наред. В крайна сметка.. Това бях аз. И ако не аз, то кой друг трябва да ми помогне да се превъзмогна. Може да не съм супер красива или безумно интелигентна. Но имам нещо, което не всички имат. Не искам да съм като останалите, не искам да съм различна, за да се харесам. Не ми пука кой какво мисли, живея за себе си, а не за да се доказвам на обкръжението ми. Някак си получих уважението на приятелите ми. На и с т и н с к и т е ми приятели. Не говоря за хората като София. Не говоря за хората, които им пука за мен само до момента, в който ще им направя услуга или ще предложа помощ. Самоуважавам се, по дяволите.
Може да съм странна. Може да говоря много. Може да ми пука за малки неща, които всички други подминават. Може би се ровя прекалено много в миналото и мисля прекалено много за бъдещето. Може да мечтая повече от колкото трябва. Но това съм аз. И се харесвам. Обичам се. Кой ще ме обича ако аз сама не започна да се обичам? Кой ще ме харесва ако не изпитвам дори минимално самоуважение? Мдаа.. И аз така си помислих.
И, честно казано, вече не искам ничия помощ. Не искам съвети. Не искам мнения, не искам нищо. Ебаси, не можете ли просто безмълвно да ме подкрепите. Понякога имам нужда с а м о от една прегръдка. Или просто съпричастна усмивка. Просто е..

песен: heart - what about love?

I can't tell you what you're feeling inside
I can't sell you what you don't want to buy
Something's missing and you got to
Look back on your life
You know something here just ain't right

Няма коментари:

Публикуване на коментар