четвъртък, 23 октомври 2008 г.

people are wrong.

hello, псевдо дневнико, който не може да ми отговори.
mood: sleepy.

Продължавам да сънувам странни сънища. Със различни момчета xD Вчера беше сънят с танците и с класа. И тогава бях с едно момче и днескащният ми сън пак беше с момче (друго.) Седяхме в клас. Всъщност, не седяхме, а бяхме легнали на столовете (сега не мога да си го представя, но съм сигурна, че беше така). И аз просто се обърнах и го целунах. о.О
Уча по френски. Т.е. ще уча, в момента гледам упражненията и.. Да, не искам да уча. Не ми се учи. А трябва, ебаси. За всичко., което искам, трябва да уча. Така че.. Стискам зъби и си набивам всичко в главицата.
Bye. (:

песен: Сигнал - Да те жадувам

Защото ти, все пак ще ме помилваш,
главата ми ще падне на гърдите ти -
ще се стопят китарите,
ще се стопят китарите,
защото аз не съм готов да те загубя
като ключе от пощенска кутия -
не съм готов,
не съм готов.

Няма коментари:

Публикуване на коментар