сряда, 15 октомври 2008 г.

i'm such a mess

hello, псевдо дневнико, който не може да ми отговори
mood: френско (wtf, това настроение ли е? о.О)

Подлудява ме. Изисква от нас неща, които не можем да направим. Просто.. Не можем. После се нервира, вика ни, кара ни се, а после ние сме виновни. Днес закачахме някакви плакати. И.. Лигавихме се, де. И един плакат падна върху мен и тя каза, че сме толкова некадърни, че и едни плакати не можем да закачим като хората. Ми, ебаси, не сме длъжни. Да ходи тя да се катери по чиновете и да ги лепи.
Освен това.. За уредбата. Ми, окей, не е достатъчно компактна. Обаче това са нашите пари, ние ще я местим, ние ще имаме грижата. Какво, по дяволите, тя ни обяснява.. Омръзна ми. Всичко и всички.
Например днес.. Грр, защо, по дяволите, трябва да се слуша чалга? Клас, 28 човека, не можем да се разберем за тъпата музика. И какъв им е проблема, че, когато няма никой, ние слушаме рок. Wtf.. Седнали в коридора и не могат да влязат вътре и да кажат да се намали, защото, недай си боже, ще им увреди мозъка музиката. Нервирана съм.

песен: Bon Jovi - Blame It On The Love Of Rock & Roll

First time i heard the music
I thought it was my own
I could feel it in my heartbeat
I could feel it in my bones
My momma thinks i'm crazy
My dad says i'm insane
I got this boogie woogie fever
That's burning in my veins

They tried to take me to a doctor
But it's too late for me
Then they took me to a preacher
That they saw on their tv
Who said that for a small donation
My lost soul would be saved
I said i don't think so preacher
I'll come back another day

All i want, is to be a rolling stone
They don't understand what we all know

Няма коментари:

Публикуване на коментар