сряда, 13 август 2008 г.

we don't need anything. or anyone.

hello, псевдо дневнико, който не може да ми отговори ^^
mood: заспало

Не мога да повярвам колко е часа. Просто не мога. Спала съм някакви си 6 часа. Сега цял ден ще съм нервна..
Което ме връща на вчера. Видях три падащи звезди. Три!И си пожелах едно и също желание. Не знам, може и да не е честно, но ако това е единственото, което ми хрумва, когато стане въпрос за желания?
Бях изгубила вяра. Когато Митко, който между другото не е решавал да ми пише скоро, ми каза, че те буквално валят от небето, но това го каза преди два дни, а аз излязох на терасата и на небето си седяха неподвижни всички далечни светлинки. Загубих вяра.. До днес. Добре де, до днес много, ама ужасно, рано сутринта. Три.
Едната буквално проразя небето, седях и гледах как невиждащата се огнена диря след нея изчезва. Беше магическо.
Напоследък всичко е хубаво. Времето, настроението ми, аз (xD), отношенията. По добре от преди няколко дни и определено по добре от колкото преди по малко от два месеца.

песен: Snow Patrol - Warmer climate

Maybe its the warmer climate,
maybe i'm a smarter primate,
maybe its the beer i'm drinking,
maybe i've stopped over thinking,
baby you're the words and chapters,
the sweetness in the morning after,
you are the cry that turns to laughter,
you're the hope that ends disaster.

Няма коментари:

Публикуване на коментар