понеделник, 25 август 2008 г.

so just say yes or no.

hello, псевдо дневнико, който не може да ми отговори. ^^
mood: слънчево.

Имам нужда от огъня. От огъня, който гореше в мен всеки ден преди да отида на училище, когато знаех, че ще е там. От огъня, който не ми позволяваше да спя, а гледах тавана с часове и мислех какво ще направя на следващия ден, къде ще отида, с кой ще съм. Огънят, който ме тласкаше всеки път когато часовете ни свършваха, за да изляза навън и да видя дали е там. Или от този огън, който ме караше да му се карам, че е избягал от курса по математика заради мен. И как всеки път, когато видех госпожата вътрешно злорадствах, че е избрал мен пред нея и математиката й. Когато се скарах на момчето, което биеше дървото. Или как изпуснах 7 рейса, защото не исках да си тръгвам. Мамка му, обсебена съм.
И там.. Знаех, че сме толкова близо. Един до друг. И пак не исках да отида. И се криех. И ми беше кофти.. Представях си как отивам и той седи на пейката с някое друго момиче. И я е прегърнал, така както беше прегърнал мен, когато Митко се нервираше и молеше да застанем нормално. И всеки път, когато си го предаставям, знам, че вече е свършено. И не знам защо, не знам защо..

песен: sonata arctica - under your tree

one day in my feeble timeline
You gave me your heart and stole mine
tomorrows came too fast for me
to hear your slow, silent goodbye...

Няма коментари:

Публикуване на коментар