вторник, 5 август 2008 г.

страхотен сън..


Страхотен сън <3
Бях в един парк, на една пейка с Логан (от тук почва страхотното.) Седяхме и аз го гледах.. Чух майка ми да ме вика, и тръгнах да я търся, оказа се, че съм пред блока на вуйчо ми. Тя ме попита дали искам да остана и аз и казах, че искам. След това се върнах при Логан, той още стоеше там. Изведнъж се озовахме на перваза на прозорец на около.. 20-ти етаж. Той скочи, после го чух да ми вика от долу да скоча, че ще ме хване. Аз скочих - хвана ме. После ме целуна, вървяхме с вплетени ръце и беше абсолютно тъмно.
Отново се озовахме на перваз на прозорец. Той ме попита дали му вярвам и каза, че долу ще ме хване и скочи. Затворих очи докато скачах.. И се събудих.
Събудих се със страхотното чувство на завършеност и щастие. Чувствах се празна и лека и беше хубаво.
<3

Няма коментари:

Публикуване на коментар