неделя, 28 юни 2009 г.

Your world just broke to pieces after all..

Йей, броя дните вече. Тоест, аз ги броя от месеци, но вече ги броя всеки ден, а не само когато се сетя ;D
Абсолютно несъзнателно си съсипвам живота. Всеки ден. Жалко е, хора, жалко е.. С какво заслужих такъв характер и такъв инат? Всичко съсипва >.<
Damn it.. къде ми е писането? Защото преди можех. Може да не е било перфектно, велико. Но си беше моето писане. А сега не мога да напиша повече от две изречения. Плаче ми се. А не мога нищо да направя. Как да го върна? Как да си взема обратно драконите? Защото наистина имам нужда от тях в момента, наистина.
Просто трябва да набутам всичко останало вътре и да изкарам това навън. Просто трябва, искам, имам нужда от това. Преди.. преди седях по цели нощи, защото не можех да спра да пиша. Врънкала съм Чарли с часове да напише нещо, за да не пиша след собственото си мнение. Не можеха да ме накарат да спра, каквито и странни и необясними неща да пишеха. Искам го отново. Та това е единсвеното нещо, което мога, и което едновременно с това, харесвам. Просто не е честно да го няма, не е честно.
Помня.. имаше дни.. сънувах Джеф. Такъв какъвто го бях направила. Чернокосото момче със зелени очи, което се криеше в сънищата ми и ме караше да искам да спя. Онзи с острия език и дивите очи. Аз го създадох. И той почна да си играе с мен там, където само той можеше да ме стигне. Във въображението ми. И как да го спра? Как можех да го спра? Не исках. Може би можех, най вероятно можех.. Но.. Както и да е.
Ето.. пиша безсмислици. Как успявате да ги правите толкова.. умни. И прекрасни. Аз не мога да напиша две изречения!
Спирам.

2 коментара:

  1. ужасно е, нали. о, слава богу, че още някой страда от писателска криза. сигурно просто нещо си му има на света, не може всички изведнъж да не можем да напише ЕДНА ПРОКЛЕТА ДУМА, DAMN IT.
    о, сигурно е било прекрасно; да създадеш един идеал и после да го сънуваш. <3 уха.

    ОтговорИзтриване
  2. Не беше прекрасно.. Бяха кошмари. Не го създадох аз, той ме създаде. xD Той е аз и аз съм той.

    ОтговорИзтриване